2000 tankar i lika många riktningar...

Jaaha... Då sitter man här. Sista söndagen i den här lägenheten då allt är relativt som vanligt. Helt slut. Gårdagskvällen blev inte som tänkt, vilket inte gjorde något, eftersom det var åt det positiva hållet! Pluggade ordentligt. Fick mycket gjort. Härligt. "Glöggparmys" på eftermiddagen. Måste ju vänja ällingen vid vuxengemenskap... Utgång på kvällen, helt oväntat! Underbart trevligt V! :) Fast vi skulle gått hem efter promenaden, det där med att stå i kö alldeles för länge till ett alldeles för tråkigt ställe med alldeles för unga människor är ingen hit. Även om vi bara skulle in och se bittra ut. Man börjar väl bli gammal. Hem, sov som en stock. Varken hörde eller märkte när ällingen kom hem. Men jag hade visst krupit upp i hans famn... :) Myspys.
Mindre myspys var det när klockan ringde 7:30 idag!!! Jag som är så bra på att gå upp när min klocka ringer!! NOT. Desto bättre att Jojo ringde också... Relativt i tid i alla fall till kyrkan. Lucian var mest bakfull.... hehehe. Trodde jag skulle bli tvungen att hoppa in där ett tag.
Myspys att lussa i kyrkan med farfar, farmor och farmors mamma i publiken. Kändes bra.
Ännu bättre kändes det att komma hem till en älskling i sängen! Underbart!
Sov en skvätt när han åkte hem. Handlade på Ica. Åldersförvirrad identitet. Gömde mig för dom jag såg som jag känner = gammalvarning, hånskrattade elakt när ett litet barn stod och åt på en gul paprika för att sedan lägga tillbaka den igen = tonårsvarning. Jaa... det blir väl så när man tillbringar halva utekvällen på ställen med medelålder 40 och halva med medelålder 14...
Nu har det pluggats och mer plugg ska det bli.

Hellre än rövare i poolen än en polare i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0