Ganska tillfreds ändå...

Mmm... Fredagkväll.
Dagen började inte som beräknat, men ändå. Klockan ringde 9. J ringde halv 10. Ändå gick jag inte upp förrän 12! Jag är hopplös! Riktigt hopplös! Fick inte alls så mycket pluggat som jag tänkt innan det var dags att bege sig till skolan... Skulle sjunga med kören. På ålderdomshem. Mycket trevligt. Tacksamt i alla fall, sen att det lät sådär det är en annan sak. Mysigt var det och gott fika :) Underbart att finna V också! Tänk att det finns pärlor där man minst anar det! Tack för att du finns :) "Tänker på dig" ;) hahaha. Hoppas det blir av imorgon kväll nu.
Nåväl. Vidare till staden och ännu en fika. Trevligt! Det är så skönt med människor som, trots att man inte träffats på länge, man bara kan sätta sig och fortsätta där man slutade liksom. Skönt skönt. Hem, röjde. Alltid skönt att röja! Psykiskt skönt. Plugga lite... snart iväg. Tvingar iväg mig. Måste. Min sista helg som enbo. Det ska utnyttjas! Plugga lite till först bara. En trevlig helg att se fram emot! GOTT!
En dag i taget.

Bättre att frysa i tältet än att tälta i frysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0