HO HO!!! Snart kommer tomten!!!

Tja...
snyltar på brorsan internet... underbart. har hittat felet till varför vårt internet inte funkar... så nu är det på gång. Men inte förrän nästa år ;)
Dan för dan före dopparedan... Tillbringar sista kvällen i Halmstad hos bror min som sagt. Lite pizza och lite glögg. Sambon (love that word nowadays) har pokerkväll...
Klarar inte av att vara hemma bland alla julklappar utan att klämma på dom, så det är bäst man åker därifrån. Har idag testat att frakta följande på två cyklar, varav den ena har punktering:
* en styck dammsugare
* en golvmopp
* en skurhink full med städattiraljer
* en stor svart matta
* en furustol
* en sopkvast med skyffel
* ett tidningsställ
Det var det roligaste på länge måste jag säga. Jag skrattade så jag höll på att dö och sambon skämdes ihjäl. Men roligt var det!!!
Har fått lön också. Mycket trevligt. Allt är väldigt trevligt nu för tiden. Förutom skolan, där jag var idag för övrigt. Gick upp snortidigt! Och jag funderar STARKT på att skita i min uppsats nu. Är så trött på den så jag tror jag döööööööör!!!
Vill ha 2 veckor jullov nu!
Men icke.
Men skit i det. Nu är det jul!
GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Martin

Så du har oxå hittat hit. Vi bloggare är en växande skara, och det är kul att se så mycket olika sätt att skriva. Björn lägger upp sina narcissistiska kåserier, CZ längtar efter kriget, Anders snear på Göteborgare och jag leker Lundell. God fortsättning, och glöm inte att kolla in min blögg. Nu blir det glögg...

2006-12-25 @ 13:16:39
URL: http://www.malmstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0