Hos mamma!

Det var nog det bästa jag kunde göra just nu. Åka till mamma! :) Istället för att sitta i min snart f.d. lägenhet och klättra på väggarna i pyamasbyxor, så tog jag Krösatåget till Småland i morse. Gott! Har nu varit hos syster och fikat. Underbart med vardaglig fika! Saknar det! Gillar inte att bo så långt från familjen... :( Men men. Har även mailat in c-uppsatsen, råmanus i alla fall.... Skööööööööööööönt! Så nu ska jag och mor snart åka ännu mer Krösatåg, till Jönköping. Gå på A6. Lite fler klappar och lite IKEA! :) För imorgon blir jag saaaaaaaamboooooooo. goooooooooooooott :) Eller får nyckeln alla fall... Hihi.
hajhaj

Kommentarer
Postat av: johannapannan

ja men det du. det är väl inte fy skam.
Fast om du blir sambo nu så är du inte hemma så länge? Eller är det läge att ses en snabbis någon dag tro? Hör av dig på mobilen isf. kram

2006-12-15 @ 20:57:17
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0