Jag lever!

ojojoj. ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer. Ska jag flytta. Förrän jag flyttar till hus då... typ. Lägenheten är fixad. Fin faktiskt! Jättefin! TRIIIIIIIIVS! Vill bara ha internet där också... men det verkar inte bli något med det på ett tag. Älskar lägenheten!

25årsfesten var hysterisk... på alla de sätt... hehe... TACK 25årsmänniskor för en underbar kväll!!!

Men framförallt är jag sambo nu... igen. för sista gången :) Älskar helt plötsligt sambolivet! Jaa... vad ska man skriva mer när allt bara är guld och gröna skogar!? :) Finns inte något att klaga på! och jag tänker inte leta reda på något heller...

och snart kommer tomten!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0