Sorry...

Får väl be lite om ursäkt då... För mitt hemska humör sist... Men det är så sköööööööööööööönt att kunna njuta av att vara på sådär fruktansvärt dåligt humör.
Nu är det bättre.
Plåstren är borta. Ser ut som skotthål. Inte snyggt gjort alls. Men men. Känner mig som en människa igen. Typ som vanligt. Det enda som fattas är väl träningen, men det ska nog komma igång snart det också hoppas vi.
Hade en kalasdag igår. Upp tidigt, fick mycket läst i kräks-boken. Jag la en trisslott efter var 10e sida, gick lite lättare att läsa då. Träffade trevligt från förr också. Vid kokosnötterna. Mycket var bättre förr. Eller alla fall vissa saker. Nostalgisk ibland. Komma och förstöra nån sådär... hmpf
Och tjejkväll på kvällen. Mysigt. Mysbyxer brieost och Bonde söker fru. Inte illa.
Idag då. Upp för sent. Och ändå sov jag nog inatt, fast inte intensivt. Trots svärfarmors trolldryck till sova-te. Gjort pyttepyttepyttepyttelite nytta idag. Har handlat. För till frukost idag blev det för gammal mjölk och mögligt bröd.
Nu ska det göras lite nytta till innan ällingen kommer. Ska till att köpas julklapper idag serru. En kall fot idag...
Saknar vissa folk oxå. Ni vet vem ni är... vi som pratar samma språk ;)
Love ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0