Trött. Sur. Sur. Grinig. Trött.

Hur dåligt humör får man vara på? Också kan jag inte ventilera mig heller. Grrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hmpf.
Har i alla fall gått en relativt snabb promenad på 500 meter idag. Och cyklat! Och vart på körövning. Så det går framåt. Fysiskt i alla fall. Äter inte heller panodil var 5e timma. Det gick ovanligt bra att sjunga måste jag säga. Trodde inte det. Jobbigt att stå upp länge bara, men men, en sittande tärna i ett luciatåg är väl kanonsnyggt. Är förresten inte "bara" tärna, utan även Lucia-reserv.... inte illa. Kanske ska ta och kidnappa lucian eller tända eld på henne på första tåget så jag får vara sen... haaaaaahahahahaha. nä. Skämt åsido.
Oxå den här fucking c-uppsatsen. KUUUUUUUL att den grundar sig på en bok på engelska som jag inte fattar ett piss av! Verkligen roligt.
Också flytten oxå. Här ska man bli sambo igen och ingen har tid med något. Nerprioriterat till tusen känns det som. Och alla som lägger sig i. Och vissa tänker inte två tankar innan dom tycker tänker och säger något. Fråga kanske istället för att lägga fram som faktum? Är verkligen på piss-humör. Är väl så, när det fysiska friskar till sig så har man energi att lägga på att va sur och förbannad på allt och alla. Och det är jag.
Tur att man har en stackars syster som kan ta att jag är helt störd i huvet och måste ventilera utan att hon tar det personligt. Tack!
Jaja. Sova lite. Om det går för sig inatt. Utan alla idiot-tankar som pajjar sönder mej....
*ta det inte personligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0