Fars dag...

12 nov. 19:08
Hej hej...
Fars dag ja. Vad gör man när man bor 15 mil från sin egen pappa på fars dag? Jo, man LÅNAR en pappa! :) Jag lånade pappa Lennart och farfar Rune och grattade dem istället. Min käre far är på Teneriffa så han får nog av det goda där...
Övning hela dagen inför kommande helgs konserter. Underbart roligt! var det inte idag, men det ska bli! :)
Nu är det en helvetisk vecka framför först. 2 tentor på fredag. Behöver jag säga mer? + de två konserterna då, fredag och lördag. Man ska känna att man lever...
Söndag kväll i alla fall. Ska packa ihop min dator och mina tentaböcker och bege mig till Vallås. Bror min är i Örebro, och jag är barnvakt åt hans bil... inte fel. Anyway...
Take care.... för det hinner inte jag....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hello tildis...
Slit inte ut dej nu, försök varva ner mellan varven. Pussar och kramar från en medmänniska i mörkret...

2006-11-12 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0