FLYTT

Lördag 11/11 21:36 *PIP*
Ojojoj... Nu står den första flyttkartongen i vardagsrummet... Dagarna närmar sig med stormsteg. Max 51 dagar kvar. Förhoppningsvis avsevärt färre. Var på stan igår och inhandlade diverse prylar till vårt nu färdigplanerade badrum på Lagerhaus. Innan det brann. Kollade in massor som ska inhandlas/önskas också. Känns stort! Faktiskt. Spöade J:et i bowling också... igen ;). Hem. Dela på en flaska vin och fortsatte planeringen, och invigde den första flyttlådan då... ojoj. Har rätt bra koll på vårt kommande hem tycker jag. Men först ska det skrivas uppsats, tentor, riva av två konserter och opereras. Och om det finns nåt kvar av mej då, då ska vi flytta.
Haft kör-övning hela dagen idag. Kan man dö av överkäcka människor? JA! Kräks.
Underbart dock att komma hem till en helt iordninggjord lägenhet! Med tanke på hur den såg ut när jag lämnade den imorse efter vår glufs-glufs-kväll framför tv:n och i köket igår... TACK ÄLSKLING! Du är underbar.
Får man gå och lägga sig 21:34 en lördag? a... jag får. Eller om jag ska ta och plugga lite först kanske. Vad vet jag....
I vilket fall som helst så längtar jag ihjäl mig tills jag får flytta ihop med J. Nu börjar längtan på riktigt liksom. När det börjar närma sig... Lucky me.
Ont i magen oxå idag. Men men. Finns ju alltid morfin. Och 18 dar kvar till operation...
Haj på´rej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0