Fullt ös medvetslös.... minst....

Torsdagen den 23 nov. 20:19 *pip*
Jaa... då var man heltidsarbetande dagisfröken då. Och c-uppsats-skribent. Just nu är jag väldigt tacksam över att ha så mycket att göra och tider att passa. Jag sover som en stock på nätterna och hinner inte tänka på operationen alls. Vilken jag är nervös och rädd inför.

Det är så mysigt att jobba på dagis ihop med J. Att vi är ansvariga på en avdelning. Han är så söt när han klär på dockor, läser sagor och löser gräl... Det är inte jobbigt att gå till jobbet när jag vet att han är där liksom. Det är också lite tjusning i att inte riktigt få visa att vi är ihop. En stulen puss här och en kram där gör att man längtar efter varandra på ett annat sätt... känns som att vara nykär.

C-uppsatsmässigt så vet jag inte riktigt hur det känns. Eftersom jag aldrig skrivit någon förut, vet jag inte hur långt jag borde ha kommit osv. Men jag tycker nog ändå att det på något sätt känns bra. Sitter också med kompletterande tenta för den muntliga tentan jag inte kunde genomföra på grund av ont i magen... känns helt okej. Ska nog lösa sig det också.

Börjar känna mig hel igen. Jag börjar hitta kärnan i den Tilda jag en gång var. Den Tilda som var engagerad, ledare och pianospelande... Också applicerat den vuxna Tilda som kom till i Halmstad och tagit bort lite av det som gjorde att jag inte kände mig hel...
Även om det egentligen är kaotiskt mycket på gång i mitt liv känns allt alldeles underbart. Trots allt! Skönt!!! En dag i taget. Jobb dagtid, c-uppsats resten. + allt annat :)

På G:
* C-uppsats
* Tenta
* Jobb
* Operation
* Flytt

Har bokat en minikryssning också. I jan/feb. När allt i listan ovan är genomförd. Så att man har något att se fram emot. Ska bli underbart... lite smekmånad sådär. Alldeles i fred....

Dags att ta tag i hjärncellerna och plugga lite till....
Haj

Kommentarer
Postat av: Henke

C-uppsatsen hjälper jag dig med T. Sånt skit är lätt om man vet hur man ska angripa det o jag visar dig!

2006-11-24 @ 23:54:44
URL: http://ennoble.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0