Jaaa... ojojoj. Hur känns magsår?

Onsdagen den 8 nov. 17:26 *pip*
Börjar bli tankspridd. Min hjärna gillar inte riktigt allt jag har i huvudet... Glömde min almanacka i Malcus på skolan igår kväll. Bra. Inte. Därav dagens gå-upp-tid: 7:30. Allt för att leta rätt på den innan någon annan hittar den.
Dock en eloge till högskolans städpersonal som så fint hjälpte mig att förenas med mitt livs struktur i form av en grön bok med Snobben på... Tack!
Ica en sväng sådär på morgonkvisten och hem till sängen igen. Sov med huvet vid fotändan. Rekommenderas. Sover gott då. Jag i alla fall. Ösregn på rutan: Tilda sover länge! Gick upp 12. Inte bra. Men vad gör man när kroppen strejkar. Plugg plugg plugg. Och förberedelser inför den feminina sammankomster i afton efter ett mindre feminint aggressivt box-pass på sats. Snart. Inte upplagd. Ösregn. Huvudvärk. Strejk i kroppen allmänt. Kunde inte skriva tidigare idag. Darrade så på handen... Inte bra. Men, men. What to do. Snart är denna kurs färdig och då kan jag lägga allt (det som finns kvar) krut på c-uppsatsen...
Det är otroligt tråkigt att skala mango och kiwi med potatisskalare. Jättetråkigt!

Kommentarer
Postat av: Maaaarrrtttttiiinnnn

Hejsan, har inte riktigt tid att läsa allt just nu.. Men hoppas allt är bra med dig.. Kram Martin

2006-11-08 @ 20:59:46
Postat av: Nilla

Tilda vännen Varva ner det tar en ände med förskräckelse Puss stumpam

2006-11-09 @ 07:41:33
Postat av: johannapannan

vet du det gör jag med. ohc har gjort länge. Sover med huvudet på fotändan. Eller nu har jag inte gjort det på länge för jag tror int eatt A skulle uppskatta att vakna med mina fötter i trynet men när jag är själv i sängen när han är bortrest händer det. Konstigt att man sover bättre då.

varför skakar handen? MÅste nog kolla runt lite på din blogg. känner mig inte uppdaterad.. Känns som om det snurrar fort? kram

2006-11-09 @ 21:56:06
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0