Jag är HOPPLÖS

Onsdag 15 nov 11:23 *pip*
Tja... ingen struktur på något någonstans! Nu går det utför... Tenta, påbörjad packning inför flytt och konsert om vartannat. Helt sjukt. Pluggandet går åt.... jaa... vet inte åt vilket håll det går, men snart är denna vecka slut och då kan man ääääääääääntligen lägga all energi på en sak istället för på 3 miljoner saker. Har börjat flyttpacka. Sortera, slänga, städa. Eller, städa och städa. I alla fall. Det rör sig. Sovit har jag dock inte gjort. Inte inatt i alla fall. Därav min sena uppgångstid. Har sovit åt alla håll och kanter inatt, men utan resultat *gäsp*. Hoppas jag får sällskap natten som kommer, sover bättre då.
Ska ta och träna lite idag. Vore på tiden. Dock så ont så ont i magen. Men vad gör man. Idag ska jag inte köra bil så då kan jag käka piller... Skulle opererats idag egentligen, men sköt upp det pga tentorna på fredag och konserterna... Inte köpt biljett än? DO IT! Call me and I fix it...
Hopp, vad ska man hitta på idag då. Blir handlingsförlamad av allt som bör göras... Har massa som måste göras, typ: diska, ut med sopor, bädda, äta frukost.... och ta vid där jag slutade i pluggandet och städandet och packandet igår....
och klockan 16 får jag finfrämmat i form av my dear ms J. Då ska det övas minsann..
Öl på stan ikväll? Mycket möjligt...
Have a nice day....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0