Kan bli långt idag...

Onsdagen den 15 nov. 21:03 *pip*
Varför kategorier? Har inte fattat det riktigt... dissar dom! I alla fall...
Sitter på högskolan. Helt kolsvart. Helt ensamt. Helt superskönt! Vilken dag! Oj,oj,oj... fått massor gjort faktiskt. Nu är 6 flyttkartonger klara att lämna mitt nuvarande hem och bege sig till mitt nya... men inte än på en månad lite drygt.
Har boxats också. Det var segt men rätt ok efteråt I guess. Hemtentan är skriven, stödord till muntliga tentan också. Inte för att jag vet vad som ska kunnas, men man får väl chansa.
Konserten däremot... jaa... några rader text sitter väl, någonstans... lite koreografi har börjat övas in minsann! Javisst! oj oj oj... oförglömlig ABBA-dans... OBS BÖR SES!!! (Fredag 19:00 på kåren och Lördag samma tid. 80:- i dörren...)
Har även, till skillnad från Anna SSU Sjödin, brutit med mitt kriminella liv idag! Känns grymmebra! Har nämligen skruvat dit lysen på min cykel!!!
*applåder*  (tack)
Kände mig som en annan människa när jag trampade iväg i mörket.
Dock föddes en tanke då jag färdades genom Halmstad stad med bror min på tal om SSU, och sossarna. Borde inte samhället vara mer speglat av politiken... jag menar... trafikljus, som det finns gott om i Halmstad, borde gå från rött till blått! Vore inte det något? Det tycker jag.... nackdelen är väl om folk tror att man får köra när den färg kommer upp som man röstat.... ja... kan bli knas.
Följande tid på veckan ser ut som följer för tildisen:
Återstående tid av idag onsdag:
hem, grädda och äta scones. Plugga.
Ällingen kommer vid 23...
Torsdag:
7:30-16:00. Jobba dagis. Jag hittar inte dit.
16:30 - sen natt: genrep inför konserten. Tv4 kommer dit. Ojojoj. Jag kan inte texterna.
Fredag:
11:00 Handledning inför c-uppsatsen, jag har inte skrivit något.
13:00 -16:00 Muntlig tentamen för delkurs 2 i religion 41-60. Jag vet inte vad vi ska kunna
Hela kvällen: KONSEEEEEEEEEEEEEEEERT
Lördag:
Förmodligen död på dagen.
Hela kvällen: KONSEEEEEEEEEEEEEEEERT
Söndag:
ännu mer död

men den som lever får se....
I´ll be back ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

red forever

2006-11-16 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0