OPERERA MIG NU!!!!!!

Fredag 17/11 Kl. 23:21 *pip*
Tja...
Skulle gått med på att bli opererad 15/11.... För detta funkar inte. Kunde inte göra tentan idag pga smärtor... känns ju kanon! INTE! Och första konserten av två fick genomföras med stora doser starka mediciner... känns kanon.... INTE!
Nu har jag i alla fall inget schemalagt förrän 22/12. Alltid något... Ska bara se till att leverera något tills dess också... Kanske ska se till att få igång träningen igen när jag kan planera över skolan själv...

Dagis igår. Underbart! De är ju så goa. Trodde inte jag skulle trivas så bra som jag gjorde. Trots att jag fick 3 glas mjölk över mig... Idag fick ällingen jobba där åt mig, eftersom att jag hade tenta... Känns lite mysigt att jobba med samma barn. Mmm...

Annars då? Jaa.... hög som ett hus av piller. Ont. Trött. En konsert bakom en framför.

And all alone....
Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0