På plats på nästa tåg...

Måndagen den 20 nov. Kl. 23:10 *pip*
Då var man ombord på tåget för c-uppsats. Nu har det börjat rulla, vilket känns otroligt bra. Har inte så mycket att förtälja om dagen i sig. Tvättat, handlat, pluggat med uppsatsen, varit hemmafru åt ällingen, städat lite allmänt, tränat, käkat på restaurang och haft syskonkväll. That´s my Monday... Och nu är jag alldeles alldeles ensam igen... ska sova. Ska upp tidigt imorgon. Påbörjar ett enveckas-vikariat imorgon... så det gäller att sova lite... Ska nog bli ganska mysigt. För 3 av dagarna ska jag jobba ihop med J. Kanon! Då får vi öva på att ha lite barn.... ;) en sisådär 20 st. Typ.
Är lite sur idag också. På vissa folk. De stör mig inte så länge de håller sig till sitt område liksom. Men när de klampar in där de helst borde hålla sig ifrån, då stör de mig. Mycket. Och jag behöver inga störande objekt just nu. Jag är för skör för det just nu. Har börjat vara sådär orolig för operationen så jag spontangråter lite då och då. Det känns att det börjar närma sig... usch. Och då behöver jag bara stöd och stöd och kärlek och stöd. Och J. Men han står väl för stöd och kärlek i och för sig, men ändå.... det är bara sånt jag behöver nu! Kommer bli jobbiga dagar tills nästa onsdag....
nattinatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0