Rapport från de småländska skogarna...

Söndagen den 26 nov. kl. 17:16
Tjohopp tjohej.
Då satt man i källaren där allt började... bloggen alltså... Pluggar ingenting! SÅ dåligt. Men jag orkar inte. Gårdagskvällen tillbringades halvsovandes hos systeryster med barn och kebab. Gott men helt sjukt trött. Hem, förbereda c-uppsats-papper och gick och la mig. Sover så gott vägg-i-vägg med mamma och pappa... Höll dock på att trilla ur sängen inatt då jag trodde att jag befann mig i min egen säng i Halmstad med vägg till höger istället för vänster... men men.
Vart i kyrkan idag som sig bör när man befinner sig i Småland. Ingen kommentar, men det är väldigt naivt snuttigt ibland. Mycket bra musik bör dock tilläggas. Kan till och med lyssnas på. Hon är värd att lyssnas på...
www.myspace.com/paulineandersson
Träffade även människor från förr, vissa som jag inte sett på ca 10 år! Kul att se dig E!!! Verkligen!
Fullföljde syftet med kyrkobesöket och delade ut mina intervjuenkäter till c-uppsatsen och åkte hem.
Ont, ont, ont... blir så trött på det!
Middag hos systeryster och sedan ett 2timmarsbesök hos min diskussionsglada moster med man. Mycket trevligt. Kusinen dök upp. Klappade henne på den växande magen med bebis i och svalde en klump i halsen. Hem... och skulle pluggat... men sitter här istället...
Jaa... vad säger man... får väl plugga på tåget hem... hehe
Om tre dagar ligger man där... under kniven så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0