Tilda, hos mamsen... och papsen..

2 nov. 2006... 21:52 *pip*
Tilda här
Oj, oj, oj... är det till att ha fixat sig en blogg? Javisst! Varför inte... Ursäkta min okunskap i denna djungel... blir väl bättre så småningom hoppas vi...

Då sitter man alltså i kalla Småland, i en kall källare, alldeles ensam... ska det vara så?
jo...
Behöver lite mamma-vård... ska försöka smälta det här med operation igen... börjar ju kunna det nu känns det som. MEN lika surt varje gång!!!
Typ som hemtentor och sånt... man är superglad när man är klar med en, som om det aldrig mer ska komma några fler liksom... men ack så fel man har... de tar aldrig slut...
Fast skillnaden mellan mina operationer och hemtentor i allmänhet är ju att hemtentorna faktiskt tar slut... och det kommer väl inte mina operationer göra... men men. så kan det va...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

hörrududu. vad är det för operation jag missat nu då? *skäms* usch. var det så länge sen jag hörde av mig till dig. *kramar om*

2006-11-09 @ 21:58:56
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0