Today...

jaa... Today... and yesterday...
Äntligen hemma i Halmstad! Inte för att Vaggeryd var så tokigt, men det är väldigt skönt att vara hemma liksom. I detta kaos! Hemtenta, ont, muntlig tenta, konsert, c-uppsats, operation, flytt, träning och ett socialt liv... Hur ska detta gå? En dag i taget. Börjar bli förvirrad på riktigt. Glömde min almanacka på kören idag. Känns stabilt. Inte. Tack Jimmy att du håller mig över ytan genom din blotta närvaro! "Varför är det löv i soppan?".... söta älskling... Lagerblad annars. Tack mamma för god soppa! :)
Lite har man fått gjort idag i alla fall, trots omöjlighet att gå upp i morse. Stannade i sängen istället. Kroppen gillar inte mitt tempo och allt jag har i huvudet... Ramlar väl i en hög till sist. Har dock klarat av seminarie i skolan, kör och mat-införskaffning på Ica. Och klistrat in kort. Och förberett inför morgondagens feminina sammankomst. Trevligt. Lite sömn på det? Jo...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

Jag läser mer ikväll. Nu måste jag ta tag i vilddjuren. Får jag länka till dig från min blogg så jag har kvar din adress? Annars lägger jag den i min dator på favoriterna. Your choice!

2006-11-08 @ 07:50:36
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: johannapannan

hehe. Annars kunde det ju vara "Löv"(love) i soppan?

2006-11-09 @ 21:56:53
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0