Förlåt J!!

....men ja vet inte va du heter i efternamn nu för tiden.... gå och gifta sig sådär.... hmpf... fast ja saknar dej härnere ändå!

Så gott att kunna sitta här och bara lyssna på musik och spela taipei och inte ha nåt dåligt samvete alls! För det finns typ ingenting som jag måste göra. Så underbart gott. Ja, man kan såga AUO:n på högskolan hur mycket man vill, men jag tackar den just nu att den är så seg och slapp... Efter så mycket slit hittills så är jag värd det! :) Även idag avnjuter jag en kväll ensam... det går bra att njuta när man vet att han kommer hem när som helst ;) Så idag väntar jag med teet tills han dyker upp... Spex för fullt, känns kanon-kalas! Och imorrn kommer älsklingen från Vgd! Så underbart kul det ska bli på alla sätt och vis! jaa... Segt i skolan, mycket spex, och allt känns bra! Och imorrn ska det planeras Ellen... :)
Kram alla som känner sig förtjänta av det.. ;)

Kommentarer
Postat av: johannapannan

*skrattar*

är det mig du menar? *förvirrade johanna*

jaja. Skönt att titta in här ibland. Skriver någon kommentar ibland tittar in desto oftare. kram kram

2007-03-05 @ 07:31:24
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0