Jag vet vad JAG vill...

... idag i alla fall... och det är väl det enda som räknas! Jag vill bli lärare. Och jag vill leva ihop med Jimmy. Bra. Då är det fastslaget. Behöver man inte grubbla mer på det!
Sitter ensam en fredagkväll och njuter av en stor kopp te och tystnad. X-box-kväll för grabbarna, så jag är ensam. Skönt faktiskt. Behöver det ibland. Tenta imorrn morgon. Ska väl kika lite på tv, sen blir det nog sängen... den är ju så skön!
Allmänt grått och trist annars... lååååååååååååååång väntan på våren känns det som! Tänk om man hade haft råd att åka iväg en vecka till solen nu. NU! Det är NU det behövs!
På tal om pengar ja. Optikern i förrgår, 3000:-. Jättekul. Och brorsan har fått jobb i Helsingborg. Så kan det va. I.H, jag saknar dig härnere! Och F.K också. Och E.J. Men snart ses vi ju! Eller... a... nästan snart. Mer eller mindre snart. Nä, nu ska jag slå in paket till svärfar. Imorrn blir det hektiskt... tenta kl 9, spexmöte kl 12, kalas kl 14 och fest kl 19... Mmm.. så kan det va.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: I.H

miss you to

2007-02-17 @ 12:22:04
Postat av: johannapannan

och mej då? *fnissar* haha

vad skönt att du _vet_ så mycket så du slipper grubbla mer på det. Underlättar att ha lite styrfart framåt på rätt håll så att säga. Förstår du mina svammeltankar...

kram!!!!

2007-02-22 @ 19:54:01
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0