trött och ej kontaktbar

*Jaa...
Nytt nytt nytt... ALLT! typ. trött. Haft skitkul "Ellen-utbildning" lördag 9-16 och söndag 9-16. Jobbat inatt (söndag-måndag) 21:15-7:15 och sedan skola 9-14. Och nu är klockan 15 och jag är FORTFARANDE vaken! Kanske tack vare koffeintabletter.... Lagar mat. Duktigt. Snart kommer ällingen hem och då vankas det potatis och lax minsann. SEEEEEEEEEEEEEEEEEN ska jag sova... för inatt ska jag jobba igen. Eller jobba.... gå bredvid. Men det kändes mer som att jobba... eftersom det inte var någon ordinarie där och hon jag gick bredvid frågade mig och jag fick tillrättavisa henne... jaja. Bra jobb i alla fall och jag trivs med att jobba natt. Så länge jag får sova när jag kommer hem vill säga.

Nytt 1: ny klass och kurs i skolan
Nytt 2: Ellen-projektet (samtalsledare för tjejer åk8 :))
Nytt 3: Kapellmästare i Halmstadspexet
Nytt 4: Jobbet som då är mitt sommarjobb....
Nytt 5: Ev. framtida "förlust" av bror....? :(

Tid över till mitt gamla vanliga liv? Knappast... Så sorry alla jag inte hinner höra av mig till men jag är helt körd. Känner mig helt plötsligt vuxen. Läskigt men harmoniskt och tryggt...

Nä. svälter nästan ihjäl...
zzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0