Tjaaa...

Så ofta som jag skriver nu gjorde jag inte ens när jag hade internet hemma... hehe... kanske för att jag inte riktigt vet när jag kommer intill en dator nästa gång. Sitter i alla fall på skolan idag igen. Var tvungen att kika lite på nätet. Sambon är i Falkenberg och jag är ensam. Blandade känslor. Ikväll ska vår första parmiddag äga rum och det är inte annat än att han är lite nervös tror jag bestämt. Men men. Det blir nog bra. Så innan dess är det Ica, plugg, plock och städ som gäller... Fjällar för övrigt bort hela ansiktet efter ett mindre lyckat besök i ett drop-in-solarie i lördags... ajaj. men så är det.
Kräks på uppsatsen och kastas mellan hopp och förtvivlan. Sover gör jag inte heller. Men bra, det mår jag! Äntligen har alla bitar fallit på plats.
Får se när ja dyker in här igen, vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0