SOMMAR!!!

Då var det dags igen! SOMMAR! Det är såhär det känns... Att stå i köket i minimalt med kläder, 28 grader ute och inne, efter en dag på Tylösand och diska till Gyllene tider.... Det är sommar...
Har tillbringat första veckan av ledigheten i Smålands gröna skogar och där tagit premiärdoppet för året. Idag har havet invigts också... Vilket som var varmast? Havet.
På onsdag börjar jobbet. Tur att man jobbar natt nu när det är så varmt! För varmt är det! Jag som är klimakterievarm oavsett väder... oxå är vädret varmt också.... men men, man får inte klaga. Och det gör jag inte heller! Försöker hålla mig positiv och optimistisk (e inte det samma sak? hehe....) trots den pessimism som finns runt omkring överallt emellanåt.... ;)
Nä. Nu ska jag somra mig lite till!

Ha d gott go´vänner

Kommentarer
Postat av: johannapannan

jaha ja. badat i havet ja. *ler* gott vårre!! Hoppas att du mår bra trots klimakterievärme och nattjobb.
kram!!!

2007-06-17 @ 20:54:40
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0