Rapport 10 Mars 2007

Tja!
Då har man repat sig från årets influensa... eller... ja. Febern är borta, hostan och förkylningen kvar. Drygt! För nu vill jag börja träna!
Annars... allt rullar på. Ellen-gruppen har börjat sakta och försiktigt, ska bli skitkul när det kommit igång! Skolan ligger väl lite på is, det är ju så segt och ointressant det mesta... Spexet däremot närmar sig med stormsteg! Repade i torsdags, lät riktigt bra. Gott. Mina pojkar, ni är så duktiga. :)
Underbar helg också. Bara hemma! Hyrfilm och dipp igår. Lillebror och fotboll idag. Nu i alla fall. Melodifestival tills nu. När El Classico övertog tv-rummet förflyttade jag mig till köket och datorn... Ska väl slå mig ner i soffan med en bok så småningom, men inte riktigt än...
Längtar ut ur den gråa mars! Våren är värst. Helst höst, och sen kommer sommarn, vintern och allra sist våren. Men men, det är ju ett helt år tills det är vår nästa gång, man får se det så...

Puss alla jag inte hinner höra av mig till!
Nu ska jag spela taipei...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

och jag mitt nöt glmde att gratta på namsdagen. *skäms* Jag såg att det var Matilda men kom jag ihåg att gå in här? inte då.

flåt!

2007-03-15 @ 20:17:30
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: johannapannan

haloooo har du inte skrivt på en hel månad?? var har du tagit vägen vännen??

2007-04-09 @ 19:41:36
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0