Åska är när ett varmt och ett kallt moln bråkar...

NU är det sommar! För nu har det åskat en massa, oxå har jag äntligen sommarlov! Så gott! Känns lite konstigt dock. Vad göra nu? Fast det finns rätt mycket att välja på... Städa.... Diska..... Packa väskan inför årets första semester (som bär av till *trumvirvel* VAGGERYD!) Jag är i alla fall ledig i 2 veckor nu innan jag börjar sommarjobba... Vore trevligt med lite somrigt väder oxå. Men ni som befinner er i Vgd med omnejd, hör av er! Vill jättegärna träffas ju.... passa på nu när jag kommer att vara i krokarna ett tag... Har även pojken med mej, så ni som fortfarande gått miste om honom, nu har ni chansen.... hahaha....

Nä. Nu ska jag se om jag kan göra lite nytta...
Men I´ll be back!
Kram alla goa glada och glöm inte bort alla möjligheter du har med ditt liv! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

please visit me..

2007-05-30 @ 14:40:59
Postat av: johannapannan

men vad 17. missade jag dig??

2007-06-17 @ 20:53:50
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0