Rapport... 1 Maj 2007

Ja... hej hej.
Nu så... tänk att ha en kväll såhär ledigt! Det var längesen! Full rulle dygnet runt nu det senaste. Idag har varit en sån underbar dag! Lunch på stan med bror och sedan ledig tid hemma. Eller ledig. Vi har städat, handlat, tvättat och varit allmänt duktiga. T.o.m putsat fönster! Men gör man det ihop kan det va riktigt mysigt! God mat ikväll och heeeelt ledig! Så skönt. Älsklingen är iväg och jag är ensam, men det är skönt faktiskt! Fast jag saknar honom redan. Men men.

Gjort debut på BB igår, som besökare alltså!! Nej nej, inget sånt. Men lilla Elise tittade ut igår och vi var först på plats för att hälsa på. Åååååååååååååååååå så mysigt!!!!

Spex, en föreställning kvar. Ska bli riktigt roligt. Både att få köra igen och att vara heeeeeeelt ledig från det oxå sen. Fast man kommer väl sakna alla goa people som man lärt känna därigenom. Så kan det vara.

Annars... jaa... en kurs kvar innan sommaren, känns kanon. 5 veckor. Jösses vad fort tiden gått på sistone! Helt galet. Jobbat en natt nu i helgen, hoppas på fler. Trivs som fisken i vattnet där.

Tjaaa... allmänt tillfreds och nöjd faktiskt! Varför vara något annat? ;)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: UNMARKED LIVE!

UNMARKED LIVE!
Onsdagen den sextonde spelar Unmarked på Kåren i Halmstad. Billig öl och ovärderlig rock på stans största scen, så att du slipper somna framför Let's Dance.

"Jag var gjord för det här men jag vet inte varför. Begrav mig stående med min telecaster..."

2007-05-08 @ 17:12:23
URL: http://www.myspace.com/sweunmarked
Postat av: johannapannan

Hej gumman. Klart man saknar även om det är skönt att ha lite egentid. Tänkte jag skulle hitta tiden att maila dig ett långmail men ikväll hinner jag inte. Får bli en kram så här istället. Jag pratade med din mamma förresten om jobb etc och fyyyyyyyyyysch vad jag blev sur. Vilka folk det finns. *mutter mutter'

2007-05-13 @ 21:12:33
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0