3...

Inte illa alls, det verkar hålla i sig! I och för sig kanske det är nyhetens behag, men det har ju aldrig funkat förut... så vem vet! Kanske är den vid liv?! Bloggen alltså...
Natten var ju inte helt mysig. Vaken 12-5. Kändes som jag sov ståendes bredvid spjälsängen inatt. Kanske jag gjorde, vem vet? Skumt, för hon är så go och mysig dagtid! Vilket fall som helst. Idag blev det lite allmänt oplanerade event såsom snabbtitt in på grann-öppna-förskolan och sen lite sent påkommen lunchdate.
På grund av kvällens genrep befann jag mig resten av dagen framför spegeln alternativt vid pianot och övade texter och stämmor. Imorgon smäller det, fast det känns inte så. Men imorgon är det i alla fall premiär för höstens krogshow. Genrep är alltid en historia i sig. Alltid folk som tycker och tänker för mycket, förmodligen är jag en av dem. Alltid folk som inte bör göra det de gör och så vidare. Blir dock väldigt laddad när jag väl är där och tycker det är vansinnigt roligt att inte behöva vara mamma för ett par timmar. Bara få tänka på mig och vad jag vill. Göra det jag älskar! Stå på scen.
Kom hem strax efter 23, är rätt mör för tillfället. Detta får vara min form av nertaggning innan det blir sängen och förhoppningsvis sömn!
Imorgon kommer mor och far, me like! Ska bli mysigt. Och som sagt, sen är det premiär. Inte så händelserik dag idag och inte så mycket att skriva, kanske för att huvudet är tomt efter 5 timmars genrep och håll-i-gång. Men imorrn ska jag berätta hur det gick!

Kommentarer
Postat av: lindish

Hahaha, igår skrev du inte!!! Om jag inte är fel på datumen! Menar inte att skratta elakt, men tycker det är lite kul faktiskt att det höll i sig i 3 dagar! =) Hihi! Kanske går att väga upp genom att skriva två ggr idag?

Puss puss kära kompisen!

2008-12-06 @ 08:41:01
Postat av: johannapannan

ler

det där med att det känns som om man sovit ståendes över spjälisen känner jag igen. Suck. Man måste få sova lite!! Hejja hejja. Styrka att ta dig igenom detta innan hon lär sig sova ordentligt!

2008-12-06 @ 19:55:19
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0