Dan före dan före dopparedan...

Nu är jag tillbaka i Halmstad igen! Mycket fram och tillbaka blir det, men det är det värt för här händer grejjer! Igår gjorde goa E naglar på mig!!! Me like. Det var längesen och jag börjar äntligen känna mig som en människa igen och de där naglarna blev pricken över i:t. Sweet! som hon hade sagt...

Först körde jag hem hit från Vgd såklart. Isgata och solen mitt i nyllet. Ingen höjdare alls, men hem kom vi! M sov hela vägen tack vare P:s filt-historia i bilstolen.

2 visningar hanns med igår och nu hoppas vi och hoppas och hoppas och hoppas. Mysig kväll igår och M sov inatt 20 - 05. Dock sov varken jag eller J. Märkligt. Julnervositet? Grubbel grubbel...

Idag jobbade J och jag och M har haft en full dag med taskig timing. Hade BVC-tid 10:50, och hon somnade förmiddag halv 11... ingen lång tupplur där inte. Hon hade iaf gått upp bra och blivit längre och så... Bil till Marbäck och M & A. Då somnade M på vägen dit och vaknade när vi kom fram. Ingen lång tupplur där heller. Jättemysig förmiddag i skogen med prat och skratt och allmänt trevliga timmar! Hem, hämtade upp J och for till Maxi för julmysinhandling, typ glögg och så. Hem, lite andastid och gäster 15:30. M åt och sen var hon snortrött men kunde inte somna. Sov lite småskvättar men inget vidare. Vi hade dock trevligt och bytte lite julklappar med liten som inte kommit ut än. Gott julgodis blev det också! Tack P-L! :) Till slut somnade M PÅ mig vid klockan 18 och jag kunde lägga ifrån mig henne på soffan. En timmes eftermiddagslur på kvällen... skumt.
Kvällen har ägnats åt mat, disk, Sunes Jul och julklappssortering under granen. Nu ska det sovas. Hoppas vi kan sova inatt! Inklusive oss alla 3!

Jag och E slog fast en hel del igår när naglarna fixades, bl.a. filosoferade vi kring lotter och att ge bort lotter till folk. Summan av filureriet blev att man inte ska ge lotter till sådana som man vet inte kommer dela med sig om det blir en storvinst. Har några sådana i min teoretiskt nära omgivning... som INTE kommer få några lotter av mig så att säga. Nä, sängen nu.

Ursäkta dagens beigeá inlägg... ;)

ps. M:s baaaaaaabaaaaaaaaabaaaaaaaaaba var under en period idag paaaaaaaapaaaaaaaaapaaaa... också övar hon på att vinka. Hur gulligt som helst! Fast hon vinkar till sig själv, men ändå...

Kommentarer
Postat av: ida

är du intresserad av en ny bloggdesign så har jag just nu en tävling om en gratis design på min sida. Välkommen att delta !

2008-12-23 @ 16:34:51
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0