Jag skulle ju... men... aaah...

Skulle ju skriva varje dag... men allvarigt... klockan är 02:18... och jag har just kommit hem från 2a konserten. Flera kort tagna, och de ska upp här, för jag ÄR så snygg i min Myrornas-klänning som ska visa "hippie/70-tal". Men jag orkar verkligen inte. Så all min utlovade rapport om konserten i sig kommer.... imorron, eller så. Är jättetrött. Musten går verkligen ur mig när jag laddat för något flera veckor och det till slut är över. Det var lika roligt idag och lät nog bättre också. Skönt att kunna stanna kvar och veta att M är med sin pappa. Det känns på något sätt bättre än när hon är hos någon annan, fråga mig inte varför och absolut inget mot någon barnvakt! Så skönt att kunna stanna kvar efteråt och mingla som vilken människa som helst och inte behöva stressa hem. Kände mig som Tilda för en gångs skull ikväll och inte bara Moas mamma, det är kanske inte så bara i och för sig, men ja, ni förstår nog. Imorgon är det söndag och det är skönt, för jag trodde lite att det var lördag igår och således söndag idag. Därav känns morgondagen som en bonusdag. Och snart är det jul! Bara 2 och en halv vecka kvar. Men nu har jag bara "dilla-saker" att skriva, så jag ska nog sluta nu och gå och lägga mig. Ällingen spelar PS3 med bror sin... M kommer ju vakna halv 8 imorrn oavsett hur trötta vi är, så det låter som det bästa alternativet att lägga sig nu. Återkommer imorgon med konsertrapport... sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0