Lite lätt bloggning...

...har inte sådär jättemycket att komma med idag... vet inte varför. Andan faller inte på helt enkelt. Ett litet inlägg innan jag lämnar min stad för min skog för några dagar. Småland and people there: here I come! Hör av er så ses vi!!! :)
Nu är det färdiglussat. Gjorde det sista i plåtkyrkan idag. Stämningsfullt och helt okej fint. M var väldigt fascinerad av Luciatåget! Hon var tyst på rätt ställe och sov på rätt ställe... inte Lucian då, utan M! Fika därefter och sen hemfärd. Skönt att bo rätt över gatan! J hade lite fotboll och jag fick lite egentid när M sov... egentid bestående av att rätta/korrekturläsa uppsats. Bra träning! När J kom hem blev det soppa i vår kalla lägenhet innan jag gav mig ut på lite ärenden. På cykel!!!!!! Det är så skönt att cykla!! Det går så fort! Och är så skönt! Och roligt! Uppskatta att kunna cykla!!! Jag saknar det... Till våren kan jag cykla med M! Underbart! Finns en hel del vardagliga saker som bör uppskattas när du väl har möjlighet att göra det! Duscha när du vill och hur länge du vill. Gå på toa när du vill. Cykla! För att nämna några... Jag handlade på min cykelutflykt... det var inte igår jag handlade och var tvungen att anpassa varorna och dess nerpackning i en kasse efter min cykelkorg! Men det var nice det också. Har haft en helt mysig söndagseftermiddag och kväll med familjen. Plockat och donat allmänt, packat inför Småland och ikväll har vi ätit UNDERBART god mat och efterrätt framför Parlamentet och Sunes Jul. The best julkalender ever! Men bara dagens avsnitt såklart... Nu är klockan 22:50 och vi ska sova. M käká gröt kl. 19 och sover nu gott sedan 3 timmar tillbaka... Det är helt underbart skönt att sova hela nätterna! Uppskatta att få sova hela natten!
Hörs från Vaggeryd nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0