Rapport från lyxland...

Hej hopp och god fortsättning och gott nytt år! Ska man ju säga såhär års... Vi är i skogen och lever lyx. Alla kategorier! Mina föräldrar är guld. Så är det med det! Vi utnyttjar och NJUTER AV all tid så gott det bara går! Idag till exempel har vi åkt skridskor, ätit på restaurang och varit på bio! Det ni! Igår var vi ute och sprang! Jag har inte sprungit på över ett år... snacka om att jag har träningsvärk idag! Shit alltså! Går som en gammal gubbe som gjort ner sig. Speciellt i nerförstrappor. Nog om det. Imorgon blir det mellandagsrea i Jönköping, både på stan och A6 och på tisdag blir det hockey. HV71-Modo. Gött! Bor på värsta bästa hotellet. Säng, mat och BARNVAKT! Känner mig som en människa. Och M har sovit 20-8 i princip varenda natt. Helt galet! Anyway.
Imorgon behöver vi alla tummar hållna! Thank you...
På tal om ketchup läser jag en kalasbra bok! Som bör läsas! "Slumpen är ingen tillfällighet" Rekommenderas starkt.
Nu ska jag försöka hjälpa till att trösta ledsen dotter som vaknade när vi skulle gå och lägga oss... dags för eget rum snart?! Tummarna som sagt... håll dem!
Byebye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0