Tack för alla tummar!

Egentligen ska man blogga det första man gör när man sätter sig vid datorn. Eller i alla fall jag! För när jag tittat igenom allt jag vill på nätet såhär på kvällningen så är jag egentligen för trött för att blogga... men icke! Jag orkar några minuter till! Dagen idag var intensiv! Jönköping idag. Både nere på stan och uppe på A6. Rätt mycket folk antar jag, men medan alla som inte har barn klagade över att det var trångt tyckte jag att det var underbart att gå i affärer utan barnvagn! Anyway. M var hemma hos mormor och jag och J shoppade loss. Kändes riktigt bra. Mycket för pengarna och nu behöver jag inte gå i affärer på läääääääääääääänge, för SÅ roligt är det inte! Mest roligt är att få sitta ner och äta avslappnat i lugn och ro eller kunna ta en köpefika på tu man hand. Men sen längtade vi hem till M.
Kvällen har ägnats åt pizza för att fira vårt "håll-tummarna-projekt" bestående av nytt boende! Helt sjukt! Blir ett tufft januari! I vanliga fall har man ofta ett par, tre månader på sig att planera, nu blir det en. Men det är det värt!!! Ska bli så underbart härligt! Tack alla för tummarna!!!
Nu sitter jag och J vid varsin dator här i källaren, M sover och jag också. Snart. Har både borstat tänderna och tagit på pyamas, så nu är det sängen nästa!!! Berättar mer om lägenheten en annan dag... nattinatti
Imorrn blir det J.R med familj, middag hos min mormor och sen HV71-Modo!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fick ni den???? Va kul i så fall, GRATTIS!!!!

2008-12-29 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0