Då var det dags för ett nytt försök...

1 juli 2008
Hade tänkt göra ett återupplivningsförsök till på denna blogg...
Nu är hon äntligen här vår lilla ängel! För det är exakt vad hon är idag! Hon har sovit och ätit bra inatt, vilket resulterat i typ 7 timmars sömn för mig, dock inte sammanhängande, men ändå. Och idag sover hon så gott i vagnen, så jag får saker gjort! Helt underbart! Har torkat köksbänken idag för första gången på evigheter! Snacka om att kraven på dagarna ändrats! En bra dag just nu innehåller dusch och toalettbesök och att hinna borsta tänderna innan det är dags att gå och lägga sig igen...
Men nu, om lilla fröken kan tänka sig att inte BARA vara i famnen så kanske det kan bli fler såna dagar! I hope!
I så fall blir det åka av med allt som ska göras här hemma.
Idag blir det staden också. Andra gången i lillans liv... får se hur det går... Ska gå in, vilket kan bli jobbigt, men sen får jag slöa och vila på nåt café... Vill ha tillbaka min kropp, och kunna ha relativt normala kläder, och då gäller det att börja röra på fläsket... så gott det går. Orkar inte överdrivet mycket, men man får göra vad man kan.

Förhoppningen är att jag ska kunna hålla liv i denna blogg nu när jag "bara" har Moa att tänka på på dagarna, och ingen skola eller så... vi får väl se hur det går.... den här gången... hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0