Host och hantverkare...

Godkväll!
Har en familjär påsk bakom mig när jag nu återvänder till mitt lilla blogg-krypin. Dök hem till H-stad igen igår em/kväll och begav mig direkt till kören... Näst sista tisdags-övningen innan konserten minsann! Spännande värre! Hp var där en sväng, så håll utkik på www.hallandsposten.se i början av nästa vecka. Direkt efter övningen blev det storhandling för mig eftersom att jag ändå var ute. Inte helt ofta möts jag av beskedet "medges ej" när jag ska betala mat med vårt ica-kort, så det var väl på tiden igår då. Fick till slut dela upp det på två kort... suck alltså. Money, money, money... Hem med idiot-tunga kassar och borde läsa, men icke. Huvudet funkade inte till det och jag var helt färdig. Fått M:s förkylning till slut...
Natten inatt var inte helt trevlig eftersom att jag bara fick sova till klockan 4. Då var det host och gråt och gnäll och snor. M sov i vårt rum inatt eftersom att vi skulle ha hantverkare här på morgonen idag. Men från 4 sov hon även i vår säng, vilket resulterar i att jag inte sov... Men, men. Jag skulle ju ändå upp vid 7 och möta hantverkarna med våra nya garderobsdörrar. De hade massa krav när de kom. Jag skulle plocka ur alla garderober och det ena med det tredje. Jag var inte helt sugen på det i mitt zombie-liknande tillstånd, men vad gör man?! Sen kom en målare som skulle måla lister i garderoberna... De var klara vid halv 11 i alla fall. Då packade jag ner M i vagnen och gick och postade brev. Sprang på E med W och fick lite sällskap på en liten promenad. Mycket trevligt! Behövde det! Bjöd in mig själv till deras härliga trädgård på eftermiddagen sen. Hem, lunch och när J kom hem fick han ta M och jag gick och la mig. Ont i huvudet, helt seg och sjukt trött. M gnällde och krånglade en del och vid 4 gick vi till E och W. Mycket trevligt trots trotsiga barn. Kom hem efter lite promenerande och nu sitter jag här. Borde packa upp, plocka allmänt men framförallt JOBBA! Ska göra det nu :)
Ses med bilder snart hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0