Ibland är den med...

...kameran alltså. Så dagens text kan få lite FÄRSKA bilder till sig för en gångs skull...
Sicken dag det varit idag! SÅ skön! Sommar liksom!!! Började dagen halv 7 som vanligt nu för tiden... (för ljust i lillans rum kan tro?)

M passade på att återuppleva gamla minnen från Cypern sådär på morgonkvisten! Hörde bara en jätteduns (när albumet ramlade ner på golvet), sen satt hon där och tjatade och pekade. Härlig hon är!
När hon sedan blev gnällig och trötter blev det promenad, och hon somnade halv 10. Då bar det hemåt igen, ut med brassestol och sen viiiiiiiiiiiiiiila till 11 då hon vaknade. Snacka om LYX att bara sitta rakt upp och ner i en solstol i solen en dag som den här! Lunch, sen promenad till L där vi hade värsta sommarkalaset. Massa barn, mammor, sol och fruktsallad överallt. Härligt!!! M tyckte dock inte att det var fruktsalladen som var godast...


Värsta fräscha sommarbrudarna!!! ;)

M är ALLTID på väg någonstans... så även idag!

Kvällen har ägnats åt kalas. Det är inte helt smidigt att göra sig i ordning när man har en liten som står såhär heeeeela tiden... men hon tycker det är mysigt i alla fall!
 

När jag väl gjort mig klar var det M:s tur. Hon fick till och med ha tofs och rosett... DÅ är det kalas vill jag lova!

M busar med farfar! Mysigt!


Hem vid 21 och en underbar solnedgång och nu sover M och J pluggar det sista. Värsta maraton för hans del den här veckan. Slitigt för oss båda. Men efter imorgon är det lugnt. SÅ skönt! J nervar lite inför svensexa... Vi nervar nog lite båda två, men på olika sätt. Han är nervös för när de ska ta honom och vad han ska göra, jag är nervös för att ingen kommer vilja vara med på min... om det nu blir någon...? Jaja, inte lätt för ett kontrollfreak som mig... Nästa vecka är dock klänningen färdig, tårta ska provsmakas och beställas och veckan därpå ska håret förberedas... det börjar hända saker! Härligt! Ringarna är nog också klara i den vevan har jag för mig.
Jaha nähä. Hemma nu som sagt, mätta och belåtna och sega. Inte alls nöjd med solbrännan efter dagen... är ute för mycket i solen utan att tänka på att solen faktiskt tar nu... ska försöka tänka på det...
Imorgon ska M på utflykt med farmor minsann, vilket betyder att jag har en stooooooooor del av dagen helt ensam! VAD ska jag hitta på av allt jag vill göra?! Städa, springa, jobba, sola, gå på stan, läsa bok... hmm... ska skriva prioriteringslista så jag verkligen får ut det jag vill av dagen!
Hoppas du njuter av livet lika mycket som jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så härligt ni har haft idag, verkligen! Vilken lyx med brassestol i solen, jag avundas dig!

Sååå söt hon är Moisen! O tofs o allt!! TÄNK om elise kunde(ville) ha det! Imorron har vi lite kompiskalas för Lisen, på självaste 2-årsdagen! Härligt! Och så får vi nycklarna till HUSET!!! Tjoho! Vet inte om jag sagt det, men är ni lediga på midsommar så vill vi gärna att ni kommer till oss, vi ska ha partaj!!! PUSS

2009-04-29 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0