Mycket bilder blir det!

Sen sist har det hänt en del, men mitt huvud rymmer inte tillräckligt detaljerade minnen för att komma ihåg allt. Men med bilder kommer man ju alltid ihåg lite grann, så det tar jag hjälp av idag... Det får bli så den här gången. Efter en liten redogörelse för livet just nu. Det är mycket. Så enkelt är det. Jag har mycket, J har mycket och båda vi funkar likadant. Blir superstressade och ser bara det som ligger framför som en enhet som vi omöjligtvis tror att vi kommer ta oss igenom/över. När man bryter ner dagarna så ser man dock att det inte ALLS är så bedrövligt som man tror när man ser på veckan som en helhet...
Men först, ett litet urplock av vad som hänt sen sist:

En liten spontan-hälsa-på av M och A. Vi stora njöt av solen och kaffe på balkongen och de små lekte på golvet. J passade på att busa lite med dem också:


Vi har hälsat på E och W en massa också. Jättemysigt med trädgård ju... ;)
M är dock alltid på väg när vi är där... Hon är nämligen hemligt förälskad i...


Kissen!!! Jag tror dock inte det är besvarat...


Visst är de goa! W med M:s napp i munnen och M har fått tag på W:s... Och katten får vara ifred! Alla nöjda...


Jag ägnade förresten söndagen åt barndop i Uddevalla! Se så fina de är allihop...


Nog om gången tid!
Min vecka ser ut såhär den här veckan:
Måndag: Hade M all ledig tid så J kunde plugga. Alltså; höll mig hemifrån. Sen var det dags att jobba (anledningen till stress över jobbet denna dag var inledning på nytt område och således hålla föreläsning i språkhistoria som jag var tvungen att ha läst in mig på...) Kvällen ägnades åt att äntligen träffa girlsen som jag inte träffat på evigheter. Trevligt!
M var jättenöjd med lite sällskap av nyblivna 1-åringen W innan hon fick gå och lägga sig...


Hamnade visst på köksgolvet en stund...


Tisdag
: (Idag alltså) Handla för pengar som inte finns (men man måste ju ha tandkräm liksom!) innan jag lämnade M hos J:s farmor. Jag jobbade 11-17:30. Rättat nationella prov i svenska B. Ingen kommentar. Direkt till körövning för sista vanliga övningen inför helgens konsert. Det låter riktigt, riktigt bra nu, så har du inga planer i helgen, packa ihop dig och kom dit!!! Till kåren alltså... i Halmstad... Hör av dig till mig så fixar jag billig biljett.... ;) Övningen var klar vid 21:00.
Onsdag: Mor, syster, systers barn kommer hit. Massa bröllopsfix. Sedan kåren 17:30 för genrep inför helgen.
Torsdag: Jobb fram till lunch
Fredag: Jobb fram till lunch, träff med härliga E och W och sen samling på kåren 17:00 för att ha konsert 20:00
Lördag: BLANK!! fram till 18:00 då, när det är dags för nästa konsert (som börjar 20:00)
Söndag: BLANK!! skööööööööönt. Fast då måste ju måndagens språksociologilektion vara färdigplanerad...
Japp. Så ser det ut! Förutom att hålla reda på allt jag ska göra och inte göra och borde och tjo och hej så finns det inte så mycket mer i huvudet att förmedla till er... Jo, en sak! Blev lite nostalgisk idag när jag gick på högskoleområdet efter att ha köpt mjölk till min "middag" bestående av en proteinshake... Tänk om man fick återuppleva bara en enda dag av nollningen... SÅ kul det hade VARIT!
En sista underbar bild! Jag tittar alltid till M innan jag går och lägger mig, och igår när jag gick in där låg hon såhär och sov! Vilken ställning! hahaha...


Nä. Jag har deadline på att sova 23:00. Ska hålla det idag också tänkte jag. För övrigt håller stegjakten igång för fullt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, fasen va go sista bilden på Moa är, sicken stil! oslagbar!



Moa o Wilton är ju med för söta, moa verkar ha kroppsbyggnad som Elise, kan det stämma? hehe, häääärligt!

Min unge blir 2 om en vecka frpn imorron. Galet.

puss saknar er1

2009-04-22 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0