Söndag kväll och inga bilder...

Jag har bilder på kameran sen sist, men jag pallar inte lägga in dem... Sitter med jobbdatorn och försöker få till morgondagens lektion. Sista minuten. Inte bra, men jag tror jag har koll. Nöjd med helgen som varit, trots att det varit väldigt hektiskt! Känns lite som att luften gått ur mig nu när veckan ligger bakom. Nu är det bara att blicka framåt och njuta av att saker och ting lugnar ner sig lite. Konserterna i helgen gick hur bra som helst och vi hade sjukt kul! Jag kan även skriva till i mitt CV att jag fått stryk av Tobias Persson... en lavett typ! Haha. Kuriosa. Dagen idag var sovmorgon för min del, handling och sen fotboll... som publik. J:s pojkar spelade match. Mycket skönt i kvällssolen faktiskt. Rätt seg i huvudet, så det blir nog sängen nu. Veckan som börjar om 2 timmar ser ut som följande i alla fall:
Måndag: 12:15-15:15 Jobb
Tisdag: 18:00 Kören
Onsdag: 17:30 fira J:s bror som fyller 20
Torsdag: 19:30 Sjunga på Valborg inne i stan (om vi får barnvakt)
Fredag:
Lördag: Gå på spex-premiären
Söndag:
Känns som en helt okej vecka!
Inge kul inlägg idag, I know... men så är det ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0