All by myself...

och det är rätt skönt faktiskt! Maken är på bio med O och M sover (äntligen!). Varför så svårt att somna när jag vill ha lite egen mystid såhär när jag är hemma själv? Jaja, nu sover hon, och jag har några timmar kvar innan jag gör detsamma. Ska inte uppehålla mig så där hemskt länge här, utan ska bädda ner mig i soffan med en film. GÖÖÖÖTT!

Längesen sist... men snart påbörjas någon form av regelbundenhet här igen. Årets höstnyheter presenteras snart, och de är några stycken och desto mer intressant blir således läsningen... eller? Vi får väl se.
Kommer inte ihåg när jag skrev sist, men jag har varit iväg och farit hit och dit och fram och tillbaka lite. Varit nere i Åhus hos kära goooa L och C och sötaste E. Mycket mysigt, blir dock bitter över avsaknaden av hus när jag väl befinner mig i mitt eget hem. Nu i veckan, när J slet med sin sista jobb-vecka, passade jag på att besöka A och M i Helsingborg. Jättemysigt hade jag och A när M jobbade första jobb-veckan. Mycket vara i parken och strosa på stan och äta hallon på torget och tura till Helsingdanmark. Måste nog slänga in någon bild här framöver på M när hon badade fontän på torget i Helsingborg... mycket härlig syn!

Men nu är jag tillbaka i Halmstad för att stanna tills vardagen och mina kära rutiner kör igång. Har väldigt stora förväntningar på den här hösten, som ska bli den bästa hösten ever!!! :) Allt blir ju vad man gör det till... eller?! Måndag får bli en fixardag inför allt, med lite stan och blandat. Tisdag är det dags för dagis för lillpluttan (som visst börjar bli stor!!) och onsdag blir det lite föräldramys, säkert behövligt p.g.a. förväntad nervositet. Torsdag är det dags för mig att börja jobba. Det ska bli så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul så du fattar inte!! Jag längtar som en tok!!! Sen är vi igång. YES! Äntligen! Jag mår så bra när det är rutiner och struktur i vardagen, jag gillar vardag... får man säga så? I do. Gillar även höst, så gärna lite sådan också, så det är legitimt med tända ljus och varm o´boy...
Nä, nu blir det soffan.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0