Inte så mycket

men dock! Sitter med en filt och hellyhansen-sockar i källaren i Småland och det känns som klockan snarare är 02 än 22. Jag är helt slut. Och jag har bara hunnit jobba 2 dagar. Haha... Jag NJUTER av att jobba. Jag fullkomligt älskar det! Än så länge... Hoppas det kommer hålla i sig! Jag kunde inte motstå frestelsen att ta med lite planering hem över helgen. Snacka om att hunnit bli uttråkad hemma.
Mitt i jobbdebut och inskolning fick alltså M öroninflammation... Känns ju inte som någon kanontiming, men som tur är är J fortfarande hemma och har all tid i världen för och med henne. Nu har hon fått penicillin i 2,5 dagar och är redan mycket mycket bättre. Så på måndag gör vi ett nytt försök med inskolning.
Anledningen till Småland den här gången är fotboll. Känns det igen? Möjligt... Men jag kopplar av och njuter här också. Och får en del hjälp såklart... och tid att läsa eller så. Jag känner mig som en helt annan människa tack vare jobbet faktiskt. Skumt men sant. För trött för sammanhängande rader här, men har i alla fall visat livstecken! Mer kommer när rutiner kommit igång på riktigt.. eller innan. Vem vet? Time to read....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0