5 minuter rapportering...

...för sen börjar Beck och jag är knappt vaken. Planerar somna på J i soffan en sista gång på det här stället! Idag har vi varit relativt effektiva. Har tömt förrådet och fyllt en styck lastbil med allt mellan himmel och jord. Men först, natten! Vi hade supermysigt igår kväll jag och J! Pratade förtroligt över en flaska vin innan vi njöt av tv från sängen för en gångs skull! Frukosten i morse var gudomlig och behövlig inför dagen. Syster tog 4 barn till Galgberget medan vi andra jobbade. Kinamat innan vi tog långpromenad till det som från och med imorgon är mitt hem. Sen åkte syster med familj hem och vi gick hem till vårt kaos. Nu ska vi bara sega inför en krävande morgondag! Får se när datorn hoppar igång nästa gång! OM jag får igång den imorrn och hittar sladdar och sånt ska jag publicera lite bilder från vårt nya!!! Önska oss lycka till...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

bsolut. kommer att bli kanon!!!

2009-02-02 @ 20:31:49
URL: http://johannapanna146.wordpress.comj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0