Inför helgen med stort H!

Nu har vi mellanlandat i Vgd och om 2 timmar ska vi hoppa på tåget till Gbg. Tråkigt!!! *Not*. Här är det vinter, minus 6 grader, massa snö och sol. Så fint så fint! Natten har jag tillbringat på en soffa eftersom M inte ville sova i mormors spjälsäng och jag, M och J i en 120-säng inte var någon höjdare. Jag var den som gav upp först och traskade ut till närmsta soffa. Så var det med det. M är snorig och vi latar oss. Redan.
Det händer massa grejjer här nu, tänkte ta lite bilder på och visa och berätta, men det får bli efter helgen, då ska jag även redovisa helgen. Hoppas verkligen den blir så skön som vi tänkt! Sova, äta go frukost, sova lite till, vara nyförälskade på stan, sitta på mysiga caféer, äta god mat, gå på bio och sova lite till! Och kanske ta en drink någonstans? För övrigt har det börjat ramla in lite jobb! Mer om det efter helgen, som sagt, här händer grejjer... Och idag är det exakt 4 månader till jag blir fru Karlsson! Mer om det efter helgen, OCKSÅ. :) Blir mycket efter helgen!
Igår introducerade vi snö för M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0