Jag skäms...

alltså... sorry. Jag hade en sån jättebra och rolig idé tänkte jag... det här med att berätta allt jag älskar i mitt liv just nu... men alltså... jag får inte riktigt tummen ur och börja, och då blir det inte att jag bloggar alls för det! Så jag slopar den serien ett tag, eller, lägger den på is. Kör på som vanligt istället! :) Fast lite sur är jag på mig själv att jag inte fick till det... jag som älskar vårt kök och mitt badkar och kedjan i ytterdörren och lite så... hehe, i alla fall.

Nu har jag haft syster med H och lill-A här sedan igår, riktigt mysigt nu när det finns plats! Dagen idag har bara gått till att umgås och göra allt det vi annars aldrig kan p.g.a. 15 mil. Också har vi haft vår käre stammis som jobbat med lägenheten här idag också... Finns ju en del att göra här om man säger så! TACK för att vi inte bor i hus och måste fixa allt själva just nu... Han fick en bulle innan han gick i alla fall, så han var nog rätt nöjd och glad. Annars har vi haft vardag. Gått en härlig vinterpromenix och matat fåglar och plockat diverse saker man kan plocka... passade på att kika in i EKO-LEK Vallås också på vägen hem.
M är supernöjd när hon har lite barn att titta på, kan man hyra barn någonstans? Så hon blir nöjd liksom...
Frukost på Kornhill idag:



M jättenöjd med att få leka med lådan!


Mysigt ute!!! Iskallt dock...



Igår fick vi tag på ett skrivbord! Jippie! My lovely J (och jag) skruvade ihop det och nu är det på plats, tillfälligt.
Ååå va glad han blir när han får skruva.... haha... eller? ;)

Jag kan inte riktigt bestämma mig var jag vill ha det någonstans! Får filura och känna efter. Däremot behöver vi en annan stol, för jag når inte upp riktigt med den vi har nu... så E, släng inte er kontorstol!!! :) Konstigt det där med att även om man har mycket, vill man ändå ha mera! Eller jag vill det i alla fall... Fast det är bara för att jag tillåter mig att inte vara nöjd... a, du fattar hur jag menar. Bestämmer jag mig för att vara nöjd, då är jag det! Just nu vill jag i alla fall ha:
-bokhylla (och möbler i allmänhet) till M:s rum
-bäddsoffa till kontoret
-bättre kontorsstol

Tvättar också... för imorgon åker vi till Småland för att M ska mjuklanda där lite innan vi lämnar henne där för att dra vidare mot Gbg med tåg från Vmo! Jag längtar! Hoppas det blir så underbart vi tror! Allt blir vad man gör det till... eller?

Såhär ser det ut för tillfället där jag bloggar...
Och som tack för att ällingen skruvade ihop skrivbordet fick minsann Liverpool hänga däröver...


Nä, nu blir det te minsann! M sover och vi bara päser.... gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0