Möte med rektorn...

Imorgon smäller det... Då ska jag träffa rektorn på den skola jag ska jobba på fram till sommaren! Lite smått nervöst... framförallt har jag inga kläder som passar på en gymnasieskola... allt här hemma hör hemma på öppna förskolan med snor och mat på. Typ. Kanske att jag kan tänka mig att försöka skrapa ihop lite och kosta på mig några vetiga kläder nu när jag ska ut i det riktiga livet igen! Elever i den åldern är ju rätt kritiska om man säger så... Får väl se. Det blir en hektisk dag imorgon. Idag har vi varit på babysim, M älskar att bada! Och i eftermiddag har jag varit ute och sprungit! Kan ni tänka er?! Inte jag heller... haha. Men det var skönt! Jag gillar att springa, trivs då. Hem, dusch, J åkte och E kom. Mycket mysigt sällskap med fruktsallad och allt. Kvällen har ägnats åt bara tråkiga saker hittills och nu var det tänkt att jag ska njuta av egentid, men jag är så trött så det blir nog sängen är jag rädd. Vill ha vår! Var är solen? Den var ju här igår, men idag kan jag inte hitta den någonstans! Anyway. Imorgon blir det spinning som början på dagen och senare då möte med rektorn och dagen avslutas med en tjejkväll med smink och grejjer... spännande! Berättar imorgon hur det gick....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0