2008/2009

Så var nyårsafton 2008 över. En nyårsafton innehållande allt som en nyårsafton ska innehålla! Välkomstdrink, 3-rätters middag, lek, spel, gröna små bomber och andra smällare och bubbel vid 12-slaget! Tänk att en så lång kväll kan gå så fort! Och tänk att våra nyårsaftnar aldrig mer kommer bli sig lika! En familjär nyårsafton helt enkelt! Väl hemma fick jag sitta en stund och njuta av vår underbara dotter medan hon åt sig mätt efter att ha vaknat när vi begav oss hemåt. Tänk vad livet förändras på ett år!
2009, ett oskrivet blad! Hur var då 2008? För att göra ett litet bokslut...
Januari: vi förlovade oss, jag fyllde 25
Februari - april: Jag blev tjockare och tjockare och skrev examensarbete
Maj: Vi fick M och jag blev färdig gymnasielärare
Juni: Midsommar som barnfamilj hemma i Halmstad, en familjär sådan
Juli-september: Livet började stabilisera sig
Oktober: Vi var på Cypern
November: Gråzon, tiden gick sin gilla gång
December: Första familjära julen, fick ny lägenhet och firade första och trevligaste nyåret hittills som par... (eller ja, typ i alla fall. Såklart mysigt förra året med förlovning och allt, men ja. Ni fattar :)   )

Och nästa år då? Eller i år, 2009 då?
Flytt! (min 6e lägenhet på 6 år!) Vårt första riktiga hem!
Bröllop! Jag ska bli fru Karlsson minsann!
Utöver dessa relativt stora happenings så är 2009 än så länge ett oskrivet blad... spännande och hoppfullt!
GOTT NYTT ÅR ALLA!!!
ps1. inga nyårslöften i år, håller aldrig dem ändå, men ska likväl försöka mig på allt det här med att leva sunt och äta nyttigt och så
ps2. Yasmond är och förblir DRYYYYG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0