Det blir hotell inatt!

Det är sant! Hotell för mig och J och barnvakt åt M!!! Niiice! Me like. Födelsedagspresent från sis... Så snart ska vi bege oss. Dagen idag har varit bitvis intensiv och nu är det helt tomt och tyst! Eller inte tyst, jag har radion på för fullt! Syster med familj och M är på Busfabriken och lilla mamma är hos J:s farmor och farfar. Så jag är ensam! Vad gör man då? Är effektiv och får massor gjort? Eller njuter och gör sånt man aldrig annars kan? Vad tror du... hehe. Jag har duschat jääääääääääääääätteläääääääääääängeeeeeeeeeeeeeeeeee och gjort inpackning och rakat benen och sånt - inför vår hotellnatt.... ;) också har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik på youtube och spelat spel online... Hur ofta kan jag göra det liksom? Lyx kan man säga! All energi som bara kan laddas laddar jag nu... För imorgon börjar det så smått och på måndag SMÄLLER DET! Flytt flytt flytt... oj oj oj... Helt plötsligt är det visst bara EN natt kvar i den här lägenheten!!!

Nu ska jag snart göra mitt bästa för att sanera lägenheten från tacksamma göra-bort-tilda-och-j-på-bröllopet-prylar som det faktiskt finns en hel del av i vår lägenhet... För ska mamma och syster med familj bo här inatt så kan ju ingen hejda dem om de hittar alla våra smaskiga böcker till och om varandra, filmer från förr och fula bilder... Så det ska jag hinna med innan alla ramlar in här, vilket kan ske NÄR som helst...
Så är det.
Hoppas orka med en uppdatering om hur det går med allt imorgon kväll innan den stora dagen D!

Får nog bli nå´t glas rött i hotellbaren ikväll också.... :) Me like...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

ja fy då. hoppas att ni hade det riktigt tråkigt och att frukosten sög. Eller tvärtom. Jag är AAAAAAAVIS: hahahahahaha



kram till er. Väl värda en sovnatt på hotell!!

2009-02-01 @ 20:12:23
URL: http://johannapanna146.wordpress.comj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0