En helt vanlig dag helt enkelt

Men först lite rapport från gårdagen. Jag, L och M var alltså i staden och åt och drack gott. För att dra den korta versionen. Vi hade supertrevligt och när vi kände oss färdiga på Lilla Helfwetet vid 23:30 begav sig L hem och jag och M for vidare och gjorde stan till 02:00. Det är skumt, för ibland när jag tänker på och längtar efter att gå ut så tror jag att det ska vara som det var när jag var 20. Också kommer jag ut och inser att "är det inte roligare än såhär". Det var jättelite folk ute igår, och jag tycker synd om de singlar som ger sig ut för att "hitta någon". Slutsatsen om igår är nog att vi hade superkul, och restaurangbesök gör jag gärna ofta men utgång, det räcker någon gång per år. Känns det som. Jag vet inte. Kul hade vi i alla fall! Och en del känningar sprang jag också på minsann. På "Morfars". Det är visst där det händer nu för tiden...

Idag hade J träning 9-11 så jag, som inte var jättepigg i morse efter att kommit i säng vid 3, fick ta M när hon vaknade. Vi låg och myste och tjötade i sängen till 10 då hon åt frukost. Vid 11, när J kom hem, cyklade jag genom stan till Gula Villan där goa E tog bort mina naglar. Alltid härligt att få dit naglar och få känna sig sådär jättefin, men faktiskt ganska skönt att bli av med dem också när de vanliga ändå växt ut en bit. Nu är det lättare att skriva sms och dator igen. I-landsproblem!

Haft värsta energin idag, förmodligen p.g.a. cykelturen i förmidags. Städat, handlat och jagat banankartonger... Om 3 veckor och 2 dagar flyttar vi! Men har inte en  enda banankartong! Att det ska vara så svårt att få tag på! Anyway.
I eftermiddags kom inte M till ro för att sova, så jag la mig med henne en timme. Myspys! Kvällen har tillbringats med bad och mys i soffan och nu kom J innanför dörren med pizza!!! Jiiihaaa! GOTT!

Så såg/ser min lördag ut :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaa men! Varför sa du inget??? Vi har nog ett gäng flytkartonger liggandes...ska jag leta fram några??



Kram

2009-01-10 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0