Helt slut!

Känner inte för att blogga alls. Varför gör jag det då? nää du... Gick o la mig 21:00 igår kväll och sov till 08 idag. Helt slut ändå. Behöver sol, vår och ljus! Har aldrig känt så innan på vinterhalvåret. Trött av det jag vet ligger framför? Ynklig och allmänt... jag vet inte. Full dag idag med start på Friskis&Svettis. Duktigt. Därefter lunch på stan med underbara barnvakten med växande mage. ALLA verkar vara på tjocken nu ju! Bara idag har jag fått veta 2 nya! Där ser man... babyboom när det inte finns jobb? Anyway. Direkt från lunch och stan till svärmor och fika. Därefter en 5522-stegs-promenad, givetvis förbi nya lyan... :) Tur man flyttar dit snart innan någon polisanmäler mig för spioneri eller något. Hem, gjort nytta såsom dammsugit, städat toan osv. ikväll. Nu är klockan 21:04 och jag skulle kunna tänka mig sängen. Får dock bli soffan och en bok i knät på handbollstittande J.
Allt bra annars.
Lägger in ett par bilder som E passade på att knäppa när hon och M slapp köra spinning...:



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, några jag vet som är gravida? Jag visste inte ve, den här E är va? Det var ju inte Elin, haha, som jag trodde! superfina bilder på gullisen! Gillar verkligen den översta! Vill träffas snart! puss!

2009-01-22 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0