Jag behöver en anonym blogg...

Det är väldigt frustrerande när jag känner att jag behöver skriva av mig och det bara inte går!!! Att skriva av mig har alltid varit mitt sätt att få ur mig saker och ting. Vad är ditt? Sen om det har varit med melodi eller inte, det spelar ingen roll. Det kan vara ganska förlamande ibland. När jag är riktigt arg till exempel och ska ta en diskussion. Jag kommer inte på ett enda vettigt ord, men sen, när jag kommer till en dator eller ett block, då kan jag skriva ner allt som jag skulle sagt! "Jag skulle sagt igår vad jag kom på häromdan, men nu är allt för sent..." För å citera Lasse lite... På tal om Lasse så har jag ett dokument i min dator som heter "Tack Lasse" med ett axplock av underbara saker HAN skrivit på tal om att skriva av sig. Kanske ska dela med mig av det någon dag? Och på tal om min dator så kan jag tala om, kära vänner, att jag inte sitter vid min dator för tillfället, utan är i Vaggeryd vid mammas dator... Mycket flängande fram och tillbaka blir det, men så är det när en ensam helg nalkas utan familj i staden...

Igår, när mor min var i staden, var vi och åt lunch där vår bröllopsfest ska äga rum... Känns väldigt skumt att mitt i flyttplanerna ställa om huvudet på bröllopsplaner! Mycket planer nu känner jag! Jag tar en dag i taget, en vecka i taget, en månad...

Ska gå och lägga mig nu. Hade kunnat skriva tusen och åter tusen rader idag... men som sagt, jag har ingen anonym blogg...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

Jag gjorde en underblogg till min andra blogg ett tag. den hette klagomuren och där täntke ajg skriva av mig allt jag tänkte på. DOck insåg jag att hur mycket jag än skyddade den så fanns det en möjlighet att någon skulle läsa det.. och då hade det ju blivit liiiite svårt. Så jag skrev worddokument på datorn istället, eller dagbok. Dem har man iaf själv.

Internet i all ära, men man ska inte tro att man är jätteskyddad...

2009-01-17 @ 20:19:40
URL: http://johannapanna146.wordpress.comj
Postat av: Anonym

JA, gör ett Lasseinlägg, det tycker jag!

Vart ska festen vara?? Spännande!

2009-01-18 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0