Min födelsedag!!!

Då var man ännu ett år äldre, med en sjutusanmassa fler erfarenheter sedan förra födelsedagen! Det har ju hänt en del sen dess om man säger så!
Dagen började med att min grattiskommitté bestående av J och M kom och sjöng för mig klockan 9 i de fina prickiga partyhattarna som nu blivit tradition i vårt hem! En annan tradition är Yoggi drömyoghurt med smörkola-smak till frukost när man fyller år, så det blev det också.





Min grattiskommitté:


M försöker blåsa... gick sådär...



En hel hög med paket och löfte om fler blev det minsann: (se bild nedan)
Danielle Steel-bok (mina samlarobjekt...)
Följande barnfilmer som jag faktiskt önskat mig:
Ice Age
Hitta Nemo
Monsters Inc
Svarta underkläder
"En kärleksförklaring" (en fyll-i-bok om vad J tycker om mig typ.... UNDERBAR att läsa! Tack älling!)
Bad-grejjer (nu när jag ska flytta till badkar!!!! :) )

Jag öppnade kortet från mor och far med 4 trisslotter i också. Vinst på 2 av dem!! 75:- totalt! Tack tack :) Efter frukost spelade vi yatzy och när M sov förmiddag passade vi på att kolla film, det får man göra på förmiddagen på sin födelsedag! En födelsedagsfilm blev det, Monsters Inc. De är underskattade de där filmerna... Lunch till M och oss och sen förberedde vi eftermiddagens kalas med framdukning och allt vad det innebar.

Några av gästerna:




Jag öppnar paket!


Kalas här 14:30 - 17 då hela J:s familj var här och åt mackor och tårta. Ännu mer sång och paket och när de gått var det bortplockning av allt och diskning. Paketerna här innehöll:
Smycken
Pengar
Doftljus
Bad-grejjer
Necessärer

Här är alla dagens presenter:


Nu har klockan hunnit bli 18 och J och M kollar handboll och jag varvar ner framför datorn. M tjatar...: mamaaaamaaaaaaaaamaaaaaaaaaama, MAMMA såklart! :) Härligt. Önskade mig en bebis i födelsedagspresent, men den vill visst inte komma ut... P: du får ta ett snack med den nu!
Ikväll ska vi se Saw 5, ska bli spännande att se om den håller måttet med de andra 4... också blir det hamburgare. Smidigt och gott! Sen var årets födelsedag till ända! Så kan det gå.
Veckan som ligger framför är späckad totalt! Som tur är har J bara skola de dagar som börjar på T! Bra, för nu ska här packas! Om en vecka flyttar vi!!!

Kommentarer
Postat av: Mia G

Grattis! ....visst lite sent nu ser jag, men hoppas dagen varit toppen!

Kram

2009-01-26 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0