Tyst ensam söndag...

Lite rastlös i Vaggeryd idag. Mor och far är i kyrkan minsann och M sover förmiddag. Springer runt och letar efter min Kafka, men hittar honom ingenstans. Måste (nä, måste inte, vill!) passa på att läsa här när jag har tid och tillfälle! Bloggar lite istället. Har några stycken "To-Do" innan det bär av hemåt imorgon igen. T.ex. fixa lite pappersarbete till styrelsemötet på tisdag. Hmm... eeeh... läsa lite Kafka då... Fundera över veckan som kommer, v. 4 helt plötsligt... Stör mig lite att jag är här och inte hemma min heliga söndagkväll, men så är det när ensamheten, tystnaden och tomheten sänker sig över S-vägen 3 i Halmstad. J är på heldagsutbildning idag nämligen. Har insett att veckan som ligger framför är ganska bokad, eller i alla fall lite ;)
Måndag: Åka hem från Vaggeryd, rensa ur och skicka med saker hem med min chaufför. 16:00 - 17:30 "Massage special" på Form, min julklapp... UUUUUUUUUUNDERBAAAART! Sen pyssel med tjejerna på kvällen...
Tisdag: Får nog bli öppna förskolan en sväng, komma ut lite, träffa lite kul folk... 12:30 - 16. Sedan styrelsemöte samt övning 17 - 20:15.
Onsdag: Babysim 12:15, vilket innebär 11:30 - 13:15, sen vara slutkörd ett tag...
Torsdag: Underbar spinning och styrka 10:00 MED barnvakt av E!!! :) Tack tack! Sen lunch på stan med nämnda ängel. Ska bli så kul att se om du växt! ;)
Fredag är enda dagen v. 4 som än så länge är obokad av vardagarna... Sen är det födelsedag på söndag minsann, så vi får väl se om jag pallar styra upp ett kalas på lördag eller söndag.
Måste ju hinna gå hem till K-vägen och kolla läget och tjoa på blivande grannarna någon dag också!

Så du som är sugen på att ses, kolla in mitt schema och ring och boka in något i något hål... :)

Sen är det bara en vecka kvar till flytt! Två veckor kvar idag, eller, ja, imorgon då. Men ändå! :)
nä, nu ska jag leta vidare efter Kafka!

Kommentarer
Postat av: E

Minsann, här var man ju nästan kändis! Ska bli kul att träffas, evigheter sedan nu ju! Hoppas att du hade en härlig stund på FORM, rapport på torsdag?! Kram E

2009-01-19 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0